Monday, May 13, 2013

Fursecuri cu ciocolata si menta by Stephanie

Saptamana trecuta,ne-am scos fiecare cate un bol in fata si am cerut sa facem fursecuri. 
Ne-am sfatuit intre noi si am decis ce arome vrem sa facem fiecare,deoarece reteta este foarte similara,doar aromele sunt diferite.

Si asa ,eu,Stephanie,am ales sa fac niste fursecuri de ciocolata cu menta. Cei ce iubesc aceasta combinatie isi pot inchipui gustulm,noi desi suntem mai mici am stiut sa apreciem aromele si va recomandam sa incercati si voi reteta de fursecuri.


Ingrediente:
200 gr faina
125 gr unt,la temperatura camerei
1 ou
150 gr de zahar
2 linguri de cacao Dr Oetker
1 lingurita de esenta de menta Dr Oetker
1 lingurita praf de copt
varf de cutit de sare


Preincalzim cuptorul.
Intr-un bol,amestecam untul cu zaharul,folosind lingura sau un mixer.Adaugam si oul.
Cernem faina si cacaoa si le punem in bol,continuand sa amestecam.
Adaugam praful de copt,sarea si esenta de menta.
Formam bilute egale si le punem in tava,apoi le turtim putin cu furculita.
Dam tava la cuptor si le coacem cam 5-10 minute,depinde cat de crocante vrem sa fie.

No comments:

Post a Comment