Wednesday, April 17, 2013

Food Revolution Day

Acum un an,la prima editie a Food Revolution Day, am participat si noi impreuna cu cativa prieteni,cu pasi mici si timizi. 
Anul acesta am crescut si noi si, la fel ca si Jamie, avem un mesaj de transmis.
Vrem sa se stie cat de important e sa gatim si sa cunoastem ingredientele pe care le folosim.
Noi aratam deja ca e bine sa incepem la o varsta cat de frageda. De fapt,tot ce am facut pana acum este un fel de avanpremiera pentru Food Revolution Day.
Ne-am familiarizat cu gusturi noi,am incercat ingrediente noi si am inceput sa dam o mai mare importanta condimentelor.



Anul acesta Food Revolution Day are loc pe 17 mai si este o actiune globala inceputa de Jamie Oliver,care are ca scop constientizarea a ceea ce consumam si mancam,mai bine zis un fel de educatie alimentara.
In aceasta zi,comunitati intregi,scoli,prieteni,colegi,familii,se intalnesc si participa in diferite activitati legate de aceasta tema. Fiecare poate sa aduca o contributie la aceasta zi in modul in care ii caracterizeaza,se poate organiza o masa cu prietenii sau in familie,o vizita la piata,un show culinar,fiecare isi poate folosi imaginatia ,iar pentru inspiratii vizitati foodrevolutionday.com

Va invitam sa vizionati si versiunea noastra despre aceasta zi.



Ce vom face noi aici? Impreuna cu Kotanyi,am facut un mic plan si ne-am zis ca vom avea nevoie de o luna de pregatiri pentru aceasta zi. Luna in care vom vorbi despre cum sa gatim from scratch ,adica fara semipreparate,doar cu ingrediente proaspete si de ce este important sa incepem la o varsta frageda.
Prietenii nostri de la Lumea Retetelor ne sunt alaturi si ne vor invata mereu lucruri noi despre mancarea sanatoasa prin intermediul articolelor,ba chiar ne pregatesc si o mica surpriza.
Vom avea parte de interviuri,concursuri,provocari si la sfarsit sper ca toti vom fi invatat ceva nou si util.

Pentru a avea parte de toate acestea,sa ne urmariti in continuare aici ,la fel si pe pagina noastra de facebook,unde vom crea un event unde sa adunam toate materialele legate de Food Revolution Day.
Si sa trecem la treaba pentru ca avem multe de invatat pana pe 17 mai!

Va lasam acum sa vedeti si sa auziti si mesajul lui Jamie:


2 comments:

  1. Doamne, cat de dulci sunteti! Felicitari pentru proiect si mult succes, o sa va urmaresc cu mare, mare drag! <3

    ReplyDelete
  2. Bonjurel, am primit si eu invitatia dar nu am inteles cu ce sa ajutam (in afara de o masa cu prietenii sau in familie), cu ce sa ne pregatim, mai exact ce trebuie facut?

    Bafta!

    ReplyDelete