Saturday, April 19, 2014

Fursecuri de Pasti si inceputuri de Mini Chefs

Au trecut aproape doi ani de cand am inceput blogul nostru. Un blog in care am postat constant si am fost prezente la bucatarie in mod obisnuit. Am invatat lucruri noi,ne-am perfectionat si am prins si mai mare drag de a pregati deserturi delicioase.

Va divulgam ca mai jos veti gasi si niste fursecuri de Pasti,decorate de noi cu creioane si decoratiuni care pot fi folosite de toti copii,sunt usor de folosit si infrumuseteaza orice desert. Si placerea de a crea adevarate capodopere,este imensa.



Pe tot parcursul acestor doi ani de blog  am colaborat cu Dr Oetker si am acceptat cu mare drag sa participam si la proiectul "De Paste, bucatarii iscusiti sunt rasplatiti" , unde noi nu doar putem sa va povestim despre prima experienta la bucatarie alaturi de produsele Dr Oetker,dar putem sa si exemplificam prin postari si video.



Prima campanie la care am participat a fost tot una de pasti si am facut briose cu fete amuzante. Nici nu stim cum sa va povestim despre prima noastra intalnire cu ingredientele Dr Oetker,cel mai bine este sa va lasam sa vizionati filmuletul :


Si nu este doar un filmulet,avem si a doua parte unde puteti vedea cum le ornam:


Credem ca filmuletele vorbesc mai bine decat am putea noi sa va spunem cum a fost prima intalnire.

Dar putem sa va vorbim despre experienta colegilor nostri de clasa, unii dintre ei au gatit pentru prima oara cu ocazia programului Scoala Altfel unde am participat cu totii la proiectul Sa bucatarim. Aici am folosit cacao Dr Oetker pentru bilutele din salam de biscuiti. Aici am pus si reteta, Cum se face salamul de biscuiti,precum si poze de la prepararea ei.

Si acum am ajuns si la reteta de astazi si anume la fursecurile de Pasti. O reteta pe care o facem de cate ori avem de decorat fursecuri si pe care o gasiti aici.


Pe langa cele din reteta,am mai folosit creioanele de decor,precum si pe cele sidefate si inimioarele roz si mov.


Ne-a fost foarte usor sa ne decoram fursecurile cu asemenea ingrediente,iata cat de colorate sunt. 


Multumim Dr Oetker ca ne-ati invitat la aceasta provocare si ne-am reamintit cu mare drag cum am facut cunostiinta. 

Paste Fericit tuturor!




No comments:

Post a Comment