Thursday, November 28, 2013

Sandvis Rudolf

Voi stiti deja ca noua ne place sa ne jucam si sa facem ceea ce gatim cat mai apetisant. Ne credeti ca tot ce mancam gatit de noi este savurat mai cu pofta? Si daca face parte din cute food,atunci pofta e si mai mare.

Chiar daca micutii vostri inca n-au dat tarcoale bucatariei,asfel de sandvisuri sunt ocazia perfecta pentru un prim pas si pentru a face cunostinta cu lumea magica de acolo. Vor fi tare incantati sa vada si preparatele lor pe masa de sarbatori,inspiratii gasim multe pe internet,asa ca haideti sa fim alaturi de ei si sa le indrumam pasii.

Astazi am pregatit un sandvis in ton cu vremea. Pentru ca Mosul are nevoie de reni puternici,trebuie sa ii si hranim bine,mai ales cu lactate,ca sa aiba multa putere. Mai sunt si alte variante cu Rudolf,asta ne-a placut cel mai tare pentru ca am putut nu doar sa facem un mini ren,dar ca am avut si un sandvis hranitor.



Ingrediente:
doua felii de paine
Ceva Fin cu smanatana
o felie de cascaval Sofia
2 bucatele de Aperifrais (italian)
2 covrigei
putin ketchup


Am taiat din feliile de paine doua triunghiuri egale.
Am pus crema de branza pe doua felii,iar la mijloc am pus felia de cascaval. Am lipit cele doua felii.
Din covrigi am facut coarnele,dintr-un strop de ketchup nasul ,iar din cele doua bucati de Aperifrais am facut ochii.
Noi l-am mancat cu mare pofta!

No comments:

Post a Comment