Tuesday, October 29, 2013

Schelet din cu branza

Duminica am stat cu ochii pe pagina de Facebook Mini Chefs, sa vedem ce idei de Halloween ne-ati mai propus. Pe cand ne uitam la poze care mai de care mai interesante, Aphextwinz ne-a aratat cel mai cool schelet facut din covrigei,stick-uri si cascaval. Noi am optat pentru cas si pe cat de tare ne-am distrat cand l-am construit pe atat de bun a fost. Unul cu siguranta nu va ajunge,branza topita si covrigeii crocanti sunt tare buni.



Aveti nevoie de covrigei,stick-uri si branza,folositi orice fel de branza se topeste.


Puneti hartie de copt pe o tava si ori va inspirati dupa poza noastra ori faceti dupa propria imaginatie.
Testam preparatele pentru prospetime si gust :))


Mai tragem cu ochiul sa vedem daca punem toate oasele la locul lor:


Dupa ce e gata scheletul,dam tava la cuptor ,unde o tinem pana s-a topit branza .


Branza noua s-a topit bine de tot,iar scheletul l-am gatat cat ai zice Halloween Fericit!

2 comments:

  1. Ce dragut! Felicitări, fetelor, aveti mâini fermecate :)

    ReplyDelete
  2. Ce dragut! Felicitări, fetelor, aveti mâini fermecate :)

    ReplyDelete