Monday, June 17, 2013

Mini Chefs la Transilvania Live

Voi stiti deja ca prin februarie ne-a vizitat o echipa de la Transilvania Live,dar doar acum reusim si noi sa postam inregistrarea emisiunii.


A fost o experienta noua pentru noi,de care ne-am bucurat tare mult. Ne-am simtit bine cu Alexandra si Andrei si am invatat cum se fac emisiunile de la tv.


 




La emisiunea a fost prezenta si testoasa noastra,Gogu,am intervievat-o si pe ea.

Ori i-a placut culoarea rosie,ori a fost incantata sa fie intervievata.
Noua ,cu siguranta,ne-a placut sa ne jucam de-a reporterii.



Mai multe puteti vedea chiar din inregistrarea emisiunii,unde veti afla lucruri noi despre noi si despre ce facem.



In timpul emisiunii,am preparat o reteta rapida de Fursecuri cu sofran,care au ajuns pana la Cluj,la realizatoarea emisiunii.


Si in cuvintele noastre a fost "tare fain" ca am fost la emisiune si acum ca ne-am adus aminte mai vrem sa facem fursecuri din astea.

No comments:

Post a Comment