Tuesday, May 21, 2013

Mini Chefs la Click! Pofta Buna

Cei care nu pierdeti nici un numar al acestei reviste,ati avut supriza sa ne vedeti vineri in paginile ei,mai exact la paginile 36-37.
N-am vrut sa stricam supriza nimanui si nu am spus nimic pana n-ati rasfoit voi revista.


Drumul nostru pana la o aparitie intr-o revista culinara a fost parcurs cu sprijinul si impreuna cu Kotanyi Condimente,cu ajutorul caruia am descoperit o lume magica a aromelor. O lume unde sofranul este regele,boiaua iute regina,iar restul condimentelor formeaza familia lor. Ei stiu cat de important este ca sa se inceapa a patrunde tainele lumii gastronomice la o varsta cat mai frageda si vrem sa le multumim pentru ca sunt alaturi de noi. 

In acest numar al revistei,puteti vedea Prajitura cu mere si nucsoara si Gazpacho andaluz,pe care noi le-am pregatit si degustat cu mare drag. 
La noi s-au cam terminat revistele,poate la chioscurile voastre mai gasiti:)



2 comments:

  1. Felicitari, dragele mele! Sunteti exemple frumoase de urmat chiar si pentru adulti.
    Va imbratisez cu drag.

    ReplyDelete